پین و بوش بیل مکانیکی

Excavator pin and bushing

فروشگاه پارسیان راه با وارد کردن انواع قطعات ماشین های راه سازی و لوازم بیل مکانیکی از برندهای معتبر دنیا برای تامین بازارهای داخلی و کسب رضایت مشتریان تلاش می کند. این مجموعه برای انواع خودروهایی مانند کوماتسو، هیوندای، کاترپیلار، دوسان و غیره با کیفیت ترین محصولات راهسازی را وارد می کند.

از پین و بوش بیل مکانیکی برای زیر و بند سازی ماشین های راه سازی استفاده می شود. بیل های مکانیکی از جمله مهم ترین ماشین های سنگینی هستند که از این قطعات استفاده می کنند. برای متصل کردن باکت، استیک و دکل بیل مکانیکی این قطعات کارایی زیادی دارند. انتهای دکل با بوش و پین که قطر زیادی دارند به یکدیگر متصل می شوند. به دلیل کارایی مداوم این قطعات در شرایط سختی که در عملیات های عمرانی می باشد در تولید آن از متریال های مقاوم استفاده می شود. از فسفر برنج و فورج به دلیل مقاومتی که دارد و سختی مورد نظر برای ساخت پین و بوش بیل مکانیکی استفاده می شود.

قیمت پین و بوش بیل مکانیکی

به دلیل استفاده از آلیاژهای مستحکم در ساخت قطعات و تجهیزات ماشین های راهسازی قیمت پین و بوش بیل مکانیکی با توجه به استحکام مواد اولیه ی آن تعیین می شود. این قطعات به دلیل طراحی و تولید در کارخانه های معتبر در دنیا از طریق فروشگاه های داخلی مانند مجموعه ی پارسیان راه وارد می شود و برای عرضه در بازار با توجه به قیمت روز دلار قیمت گذاری می شود. به دلیل نوسان موجود در بازار بهتر است پیش از خرید قطعات مورد نظر از تامین کننده ی تجهیزات ماشین راهسازی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید پین و بوش لودر

برای اتصال دکل به شاسی در انواع لودرها نیاز به دو پین و چهار بوش از یک طرف و یک ملخی و دو شاتون از طرف دیگر می باشد. دکل لودرها دارای یک ملخی دو شاتونی و سه یا چهار جک می باشد. سر و ته این جک دارای بوش قرقره ای است و برای متصل کردن آن ها به دکل و ملخی از پین استفاده می شود. برای بالا بردن سطح ارتفاع بین پین و بوش، بوش را با ارتفاع زیادی می سازند. به دلیل فشاری که به بوش می آید آن را اغلب از جنس مقاوم می سازند تا بتواند در برابر فشار و سایش مقاومت کند. پین و بوش با توجه به مارک لودر دارای سایز و ضخامت متفاوت می باشد. برای خرید پین و بوش درجه یک بهتر است به مجموعه های وارد کننده ی معتبر تجهیزات لودر اعتماد کنید و از خرید اجناس تقلبی اجتناب کنید.